Alla inlägg den 8 januari 2009

Av ac l - 8 januari 2009 17:23

Ikväll ska vi till skräddaren igen. När vi kom dit provade el gubbos skjortorna och de passade som handsken. Min klänning däremot var helt snedsydd och först sa de att detta berodde på att mina axlar var sneda. Sedan fick det ringa efter chefsskräddaren som såg felet och lovade att göra om allt. Detta betyder att vi måste åka hit igen imorgon. SUCK! När vi sedan skulle åka till Coco 51 igen så var det fullsatt där och vi fick åka hem till favvorestaurangen igen. Trevligt och gott som vanligt. Imorgon är det golf igen. Denna gång på Black Mountain som ingen av oss spelat bara hört talas om. Ska bli kul!

Av ac l - 8 januari 2009 08:48

Idag har halva gänget golfat och jag, ACX, faffa o fammo var hemma. Jag ville komma ikapp med bloggen och det tog mig faktiskt 5 timmar att göra allt idag från Kao Lak mm. Kul men lite tidskrävande faktiskt. Strålande dag som vanligt och snart kommer väl golfligan hem. Få se vad det blir ikväll..

Ovido - Quiz & Flashcards